Nowe procedury uzyskiwania uprawnień

W związku z realizacją Uchwałą Zarządu PZPN z dn. 25.06.2020 pragniemy poinformować, że od 7 października 2020 zostały zmienione procedury uzyskiwania uprawnień do modułu klubowego – aplikacji służącej do zarządzania klubem w zakresie oficjalnych rozgrywek.

W nawiązaniu do powyższego Użytkownik, który korzysta z aplikacji klubowych PZPN musi złożyć wniosek o nadanie uprawnień do 31 marca 2021. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie złożony do wyznaczonego terminu dostęp do tych aplikacji zostanie zablokowany. Osoby, które już złożyły odpowiedni wniosek w PZPN24 i został pozytywnie rozpatrzony nie muszą tego robić ponownie.

UWAGA! Aktualnie nadane uprawnienia nadal będą funkcjonowały niezmiennie, aż do 31 marca 2021, a użytkownicy będą logowali się przy użyciu tego samego loginu i hasła. Nowa procedura wymaga posiadania konta na PZPN24 założonego na swoje dane osobowe wraz z dodaną odpowiednią funkcją (Administrator Klubu lub Pracownik Klubu) i złożenia stosownego wniosku o nadanie uprawnień zgodnie z instrukcją. Linki do instrukcji dostępne są na końcu dokumentu.

Każdy Użytkownik, który chce uzyskać uprawnienia Administratora Klubu powinien złożyć odpowiedni wniosek w PZPN24, który następnie rozpatruje Wojewódzki Związek Piłki Nożnej. Wnioski o nadanie uprawnień dla Pracownika Klubu rozpatruje Administrator danego klubu. Każda osoba, która będzie pełniła funkcję Administratora Klubu będzie musiała złożyć wniosek o nadanie uprawnień administratora, aby uzyskać możliwość nadawania uprawnień Pracownikom w swoim klubie.

Limit administratorów w klubie

W nawiązaniu do poprzedniego pisma w systemie Extranet w modułach klubowych został wprowadzony limit liczby administratorów w klubie. Limit domyślny to 2 Użytkowników. Limit w poszczególnych klubach można nieznacznie zwiększyć, jeśli istnieje taka potrzeba. Zmianą limitów zarządza Wojewódzki Związek Piłki Nożnej.

Aktualnie nadane uprawnienia administratorów nie utracą swojej ważności nawet, jeśli łączna liczba administratorów przekracza ustawiony limit. W tym momencie nie będzie możliwe składanie nowych wniosków o nadanie uprawnień administratora w danym klubie.

Każdy Administrator Klubu ma możliwość zweryfikowania aktualnej listy Użytkowników w aplikacji Kluby24 w module Użytkownicy / Lista Użytkowników lub poprzez kontakt z Wojewódzkim Związkiem Piłki Nożnej. W przypadku, gdy na liście osób o funkcji Administrator znajdują się osoby, które już nie współpracują z klubem należy zgłosić się do swojego Wojewódzkiego Związku Piłki, Nożnej z prośbą o usunięcie Użytkownika z klubu.

W sytuacji, gdy dany klub potrzebuje większej liczby administratorów należy się zgłosić do Administratorów Głównych w macierzystym Wojewódzkim Związku Piłki Nożnej.

Limity nie dotyczą osób o funkcji Pracownik Klubu w związku z czym sugerujemy, aby liczbę administratorów ograniczyć do niezbędnego minimum, natomiast dalszych Użytkowników wprowadzać jako osoby o funkcji Pracownik Klubu.

Instrukcje dotyczące procesu uzyskiwania i rozpatrywania wniosków o uprawnienia

Instrukcje opisujące proces wnioskowania o uprawnienia Administratora Klubu, Pracownika Klubu oraz jak rozpatrywać wspomniane wnioski znajdują się na PZPN24 w dziale Pomoc (https://pzpn24.pzpn.pl/StronaGlowna/PomocDokumenty) Dodatkowe informacje:
1. Jeden Użytkownik może łączyć funkcje Administratora w wielu Klubach, ale na każdy należy złożyć osobny wniosek o nadanie uprawnień.
2. Jeden Użytkownik może łączyć funkcje Pracownika w wielu Klubach, ale na każdy należy złożyć osobny wniosek o nadanie uprawnień.
3. Nie można łączyć funkcji Administratora i Pracownika w tym samym klubie. Administrator zawiera w sobie funkcjonalności Pracownika.
4. Można łączyć funkcję Administratora i Pracownika w różnych klubach.